قیمت رولیک Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

غلطک ، رولیک یا هرزگرد یکی از تجهزات اصلی و پر مصرف درصنعت تسمه نقاله ها می باشد.

رولیک نوار نقاله با قیمت های متفاوتی در بازار های ایران مشاهده می شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب انواع تسمه نقاله باید به آن توجه کنید،نوع پوشش مورد استفاده در آن‌ها است. در این راستا شما باید به پلاستیکی بودن یا نبودن تسمه نقاله دقت کنید. نوار نقاله پلاستیکی از مواد پایه پلیمری ساخته می‌شود و یک‌سری مقاومت مشخص در برابر فشار وارد شده از طرف محصولات را دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جنس لوله: جنس استفاده شده در رولیک از فلز های آهنی ، استیل و یا گالوانیزه می باشد، بنابر این نوع جنس نیز در قیمت تاثیر دارد

پایه رولیک ها یکی از اجزای مهم نوارنقاله می باشد در طراحی پایه رولیک، نوع و دانه بندی مواد روی نوارنقاله و ظرفیت آن، طول و عرض نوارنقاله، مشخصات رولیک نظیر قطر و طول آنها و شرایط محیطی بررسی می شود. که میتوان بر اساس این فاکتورها پایه رولیک مورنظر را انتخاب کنیم .

قطر لوله: با توجه به قطر های مختلف در انواع رولیک، میزان قیمت نیز متفاوت است.

با استفاده از این دستگاه ها فرایند کار بسیار بسیار آسان تر می شود.

این روند می‌تواند برای انتقال مواد شیمیایی بسیار مناسب باشد و به‌همین دلیل هم لغزش کمتری در طول مسیر اتفاق می‌افتد.

نوار نقاله اصفهان یکی از انواع تسمه نقاله است که حلقه بی‌پایانی از یک سیستم حمل و نقل را ایجاد می‌کند و کارایی بالایی برای انتقال سریع مواد دارد. نوار نقاله پلاستیکی تولید کننده رولیک معدن کارایی بالایی در صنعت انتقال مواد دارد و می‌تواند در فضای محدود داخل کارخانه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

• سازگار بودن آن‌ها با انواع کالا در هنگام انتقال در کارخانه

این چرخش سبب می‌شود که کمربند تسمه نقاله زیر فشار مستقیم مواد قرار نگیرد و بنابراین عمر بیشتری را می‌توانیم از انواع تسمه نقاله انتظار داشته باشیم.

رولیک بلبرینگ نو تهیه شده در برند نوین ماسه ساز، با قطعات تعویض شونده تولید می‌شوند و به‌همین جهت در سال‌های آینده با هزینه‌های کوچکی سیستم تسمه نقاله خود را از نظر کارایی بهبود دهید و صرفا با تعویض چند قطعه، از ایجاد هزینه‌های بیشتر برای سازمان جلوگیری کنید.

طراحی و ساخت نوارنقاله انبارداری توسط سدید ماشین افلاک

Report this wiki page